sunnuntai 11. elokuuta 2013

Nolo kännykkä.


Heti alkuun, anteeksi sinulle, joka ehkä omistat samanlaisen puhelimen kuin minä tällähetkellä.

Jos ihan totta puhutaan, tuo tekniikka ottaa pattiin välillä aika raakasti.
Mun edellinen puhelin sekosi, ja uusi puhelimeni myös, mutta tässä lainakapulassa ei ole ollut mitään ongelmia.
On siinä yksi ongelma. Se on niin nolo, että en kehtaa kassajonossa kaivaa sitä taskusta, vaan vilkuilen muina miehinä ympärilleni, että kenenkäs puhelin soi!

Ehkä jo melkein vannoin, etten koskaan aio omistaa ainuttakaan puhelinta niiden vikojen vuoksi, mutta toisaalta mun facebookin-tuska on niin kova, että jätin vannomiset sikseen. Ja nettiin piipahtaminen onnistuu niin mahdottoman kätevästi sillä älyluurilla.
Ja toiselta puolelta maailmaa löytyy tärkeä pariskunta, jonka kuulumisien kuulemiseen tarvitaan ehdottomasti Whats Appia.

Odotan onnessani, että saan Lumiani huollosta takaisin kotiin.
Se nyt vaan on turhaa maksaa liikaa-kaupan myyjä vakuutti puhelimen palautuvat 2-3 viikon kuluttua.
Minä ja minun tuurini saadaan luuri kotiin siis ehkä jouluksi.

Siihen asti, taidan virittää otsaani lapun jossa lukee:
Puhelimeni ei ole oikeasti puhelimeni!

Ihan niinkuin se jotain kiinnostaisi.


4 kommenttia:

  1. pakko vastata:D täälä toisen samalaisen omistaja, oma matkaa huoltoon. Miehen mielestä muunlaista ei mulla kannata ollakkaanku ei kestä paria kuukautta kauenpaa.. varmaan tottaki!

    Mutta lapset oottaa et saa äitin vanhoja puhelimia leikkeihin:)- ja äitihän tuhoaa niitä tasaseen tahtiin.

    Heleena

    VastaaPoista
  2. :D hah hah...mua ei sais ostamaan lumiaa vaikka maksettas,ja toisekseen...oon periaatteitani vastaan siirtäny face lommaa kuukauvella etteenpäin.jo 3,5kk.tta lomalla eikä takas tee mieli!oikeaan ystävyyteen ko ei facea tarvita:)
    kolmanneksi mulla on perus-nokian kapula ja hyvin pärjää! :P

    VastaaPoista