keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Pomp De Lux ja muut.



Pomp De Lux on mulle kohtuu uusi tuttavuus. Mutta erittäin mieluinen sellainen.

Kaikille on tietysti tullut jo varmaan selväksi mun hulluus vaatteisiin. Ja etenkin lastenvaatteisiin.
Mun sormet syyhyää joka ikinen päivä, kun netti pullistelee verkkokauppoja ja kirppareita, jotka on kuorrutettu mitä herkuimmilla vaatteilla. Väreillä ja malleilla.
(Valitettavasti rahapussi se vasta syyhyääkin, tyhjyyttään tietty hyvin usein.)

Mutta jos johonkin haluan satsata ja ne viimeisetkin pennoset tuhlata, on ehdottomasti laadukkaat vaatteet. (Tässä asiassa olemme puolisoni kanssa ehdottomasti niin samaa mieltä.)
En erityisesti suosi mitään tiettyä merkkiä, oon aika kaikki ruokainen. Olen sitä mieltä, että kestävää ja laadukasta voi löytää yhtälailla halppis merkeistä kuin ihan merkkivaatteistakin. Ja myös sitä roskiskamaa löytyy molemmista.
Jos vaate on ihanan värinen tai kivan mallinen, mulle on ihan sama onko se H&M vai Polarn o. Pyret.
(No okei, kyllä sillä hintalapullakin on aina sanansa sanottavana!)

Mulla on esimerkiksi talvivaatteista kokemusta niin KappAhlin, Ticketin, Molon, Minymon kuin Popinkin kamppeista. Pop on ehkä muhkein ja lämpöisin, mutta muuten kosteudenpidot ja kulutukset menee ihan samalla viivalla.
Että fiksu jos on, saa kappahlin haalarin puolet halvemmalla ja samanlaatuisena kuin ne puolta kalliimmatkin.
Sen verta pihi meikäläinenkin on, että jos neljälle muksulle (tänä syksynä onneksi kyllä vain yhdelle) tarvii uusia haalarit, meinaa happi loppua Popin haalarivalikoiman edessä. 4x150e (pyöreästi). Siksipä suosittelen ehdottomasti kaikille facebookissa roikkuville liittymistä siellä oleviin lastenvaate kirppiksiin, oli muksuja sitten 12 tai 2.
Oma löytöni ensi talvelle oli mm. uudenveroinen Ticketin toppis 80e postitettuna kotiin asti.

En kyllästy hurraamaan kirppiksille, en koskaan!!

Ps. Kuvan puserot kuuluvat pojilleni ja ovat ihan loistokamaa (sekä puserot ja pojat, tottakai!). Täten jäämme niin onnellisina odottamaan kyseisen vaatemerkin aleja.
Ne on muuten yleensä aika huimat.

2 kommenttia:

  1. enpä oo tutustunu noihin...mielenkiinto kyll heräs ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä pystyy ostamaan sekä verkkokaupasta että kotikutsuilta..omani ostin tälläkertaa kutsuilta :)

      Poista