perjantai 6. toukokuuta 2016

Kerrankin MINÄ!




Olen niin skeptinen omaa arpaonneani kohtaan, että usein sen vuoksi skippaan kaikki blogien, facebookin ja instagramien arvonnat. Tai oikeastaan olen myös sairaan laiska tekemään niitä kaikkia juttuja että on mukana arvonnassa. No Instagramin arvontoihin osallistun kyllä usein, jos ei tarvi kuin tägää pari frendiä ja oot mukana. Hei vain sisko ja veljen vaimo ja miehen sisko ja kaveri ja ystävä ja blogiystävä..mä aina teitä muistan <3

No nyt kannatti kuitenkin osallistua Raidoilla-blogin Anniinan arvontaan, jossa palkintona oli tämä niiiin ihana raitakassi ja paketti servettejä.
Tuli nimittäin tarpeeseen tämä veska.

Meillä käytetään ahkerasti kirjaston palveluita.
Kahdella vanhimmalla on jo oma kirjasto-kortti ja niitä sitten vuoron perään vingutetaan ja lainataan luettavaa ja kuunneltavaa. Itse myös lainaan säännöllisesti kirjoja ja muuta matskua, hyvästä musiikista tykkäävä lukutoukka kun olen.
No tämä kassi pääsi heti kirjastokäyttöön.
Olen vuosikaudet milloin milläkin räyskällä kantanut kirjoja, on ollut kahvapuolta ja reikäpuolta jos jonkin näköistä, suurin osa sen näköisiä että esteettistä silmää on vetistänyt aika lailla.
Eli suomeksi sanottuna, rumia.

Ai että oli kiva lapata kirjoja tähän uuteen kassiin, kun se toissa päivänä pääsi heti asiaan.
Täytynee vain jatkossakin jaksaa kirjautua, linkittää, tägätä ja tykätä.
Se kannattaa! (Kerran sadassa vuodessa ehkä..ainakin..)

6 kommenttia:

  1. Onpas kiva kuulla että oli osuva palkinto ja on päässyt paketti perille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä niin nätti :) musta-valkoinen on niin varma väritys :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. On kyllä, ja käy niin moneen tarkoitukseen :)
      Oikein on onnellinen arpavoiton omistaja täällä :D

      Poista
  3. Onnittelut! Hieno kassi! Kyllä kannatti osallistua.

    Tiedän tunteen:en voita ikinä,ikinä ja 2X olen blogiarvonnasta voittanut ;).

    VastaaPoista