maanantai 5. toukokuuta 2014

Haastetta

 
Sain Muksuni mun-blogin Ninnulta haasteen, joka kuuluu näin:
 
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä haastetuille.
4. Valitse 11 blogia (joilla on alle 200 lukijaa) ja haasta heidät mukaan.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
 
Tästä lähtee!
11 asiaa minusta.
 
 
 
 
1. Olen kolmen pojan ja kahden tytön äiti.

2. Olen ammatiltani leipuri-kondiittori.

3. Harrastan ratsastusta ja rakastan hevosia.

4. Tykkään pyykkäämisestä.

5. Pelkään yli kaiken ampiaisia ja mehiläisiä.




6. Olen 28-vuotias.

7. Omistan luonnonkiharat hiukset joita inhoan.

8. Rakastan shoppailua ja olen hulluna lastenvaatteisiin.

9. Olen armoton sokerihiiri.

10. Romahdan, jos en pääse joka päivä nettiin.

11. Olen urheiluhullu. Ikiliikkuja.




Ja sitten vastaukset haastajan kysymyksiin.

1. Kuuluiko kuluneeseen viikkoon liikuntaa?
Liikun noin viitenä päivänä viikossa, ratsastan (jonka lasken liikunnaksi), juoksen, jumppaan tms.
Yleensä liikkumiseni tapahtuvat iltaisin, joskus jopa vasta sitten kun lapset nukkuvat.
En voisi elää ilman liikuntaa (jonka riemun löysin vasta esikoiseni syntymän jälkeen) ja saan siitä todella paljon energiaa ja hyvää fiilistä arjen pyörityksen keskelle.

2. Paras tapa viettää omaa aikaa yksin?
Kyllä ykköseksi nousee ehdottomasti liikkuminen.

3. Mitä ajattelet rahasta?
Raha ei tee onnelliseksi, mutta kyllä se tekee elämisestä helpompaa. Kohtuus kaikessa.

4. Oletko uskollinen jollekin tietylle merkille?
Enpä oikeastaan. Hyvää ja laadukasta tavaraa löytyy niin halvoista kuin kalliistakin merkeistä.
Ai joo, Arielin pyykinpesuainetta en vaihda kyllä mihinkään toiseen!

5. Vastaako nykyinen koti sitä mitä suurinpiirtein kodilta toivot?
Asumme 2010 valmistuneessa Design-Talon Hailuoto 153 mallisessa talossa.
Ainahan sitä jotain voisi tehdä toisin, mutta pääasiassa olemme erittäin tyytyväisiä nykyiseen.
Ja kotihan on siellä missä sydän on. (No nyt meni hempeilyksi.)





6. Mikä on äitiydessä eniten voimaa antavaa?
Kaikki se positiivisuus ja ihanuus mikä lapsista lähtee, se antaa voimaa jaksaa huonoina hetkinä.

7. Mitä mieltä olet lapsilisien verottamisesta?
Eihän se kivalta tunnu ja olen ehdottomasti sitä vastaan.

8. Mistä asioista teillä päättää lapset?
Arkena he saavat itse tehdä asuvalintansa ja toisinaan syödään lasten päättämää ruokaa.
Monessa tilanteessa kysyn lapsen mielipidettä, mutta isot asiat ja vastuu on tottakai vanhemmilla.

9. Hankinta jonka haluaisit heti?
No se keittiön lamppu. Ja se hankitaankin heti kun se oikea löytyy.

10. Monestako eri elektroniikkalaitteesta käyt päivittäin netissä?
Laiteriippuvaisena parhaimmillaan viidestä eri masiinasta. Hyi.

11. Noudatatko jotain ruokavaliota vapaaehtoisesti?
En tällä hetkellä. Sokerilakkoja on ollut silloin tällöin ja niissä on onnistuttu vaihtelevalla menestyksellä.


 
 
Ja sitten 11 kysymystä haastetuille. (Miksei vaikka kuvien kera!)
 
1. Kerro tästä päivästäsi.
2. Parasta ruokaa.
3. Lempi lajisi urheilussa.
4. Sisustushaave.
5. Lempi kenkäsi.
6. Mottosi/elämän ohjeesi.
7. Parasta kesässä.
 
 
 
 
8. Mistä haaveilet.
9. Aiotko seurata jääkiekon mm-kisoja.
10. Viimeisin lomasi.
11. Parasta lasten kanssa.
 
 
 
 
Ja haastanpas seuraavat blogit mukaan:
 
makeat helmet-blogin Einin
Ilonpilkahduksia-blogin Kehrän
Piimäsuille-blogin Helunan
Musta-valkeaa-blogin Anun
 
 
 
 
 
 
 


7 kommenttia:

  1. hui,onpas taas haastetta kerrakseen....:) nää on niin kivoja silti ;) ton urheilu-hulluuden ja liikkumisen riemun+ilon saisit kyll antaa mulleki,ainaki palan siitä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tartuhan sinäki haasteeseen :)
      Kyllä se liikunnan riemu vielä löytyy sullekin :) sopiva laji vain hakuun niin kyllä se siitä!

      Poista
  2. Oon tän tehnytkin, mutta voisin tehdä taas uudestaan. :)
    Siellä leipuri, täällä ravintolakokki (tosin niitä töitä en oo päivääkään tehnyt, ei ollutkaan sit mun juttuni).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tein viime kesänä ekat oman alan työt :) oli kyllä mukavaa, mä oon kyllä tykännyt alan hommista vaikka ovatkin vähän yö painotteisia!

      Poista
  3. Kiitos haasteesta! :) Ja kilteistä kysymyksistä.
    Katotaan jos mä saan joskus vastattua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, kilteistä :)
      joo kysymykset ovat suorastaan nössöjä ;) mutta haastelehan jos jaksat!

      Poista