maanantai 21. maaliskuuta 2016

Nyt se on alkanut!



Mitäs mä täs, kaappeja oon siivonnu,

Oikeasti hei, se inspiraatio tuli! Vihdoinkin.
Aloitin omasta vaatekaapista, tuollai kellosta vilkaistuna neljäkymmentä minuuttia siihen käytin aikaa ja voin kertoa että alkoi muuten tuntua että ei mun ryysytilanne nyt niin huono ollutkaan kuin kuvittelin.
Tai siis, järkikin sen sanoo ettei tuollaisesta yläkuvan kaatopaikasta löydykään taatusti mitään päälle pantavaa. Tekee vain mieli survoa koko sisältö takaisin ja kammeta oven eteen joku penkki ettei ne pääse tursuamaan ulos, ja painua vaatekaupoille.
Eli kannattaa naiset siistiä säännöllisesti se vaatekaappi, sitä saattaa vaikka iloisesti yllättyä kuten minä, löysin nimittäin aika monta vaatekappaletta jonka olemassa oloa en enää muistanutkaan!

Erehdyinpä sitten siinä henkseleitäni paukuttelemaan kun läväytin kaappien ovet auki (mun ja mieheni) ja kehuskelin paremmalle puoliskolle, että kummankas kaappi tässä muuten onkaan nyt niinku siistimpi ja niin pois päin.
Hän siinä sitten hymähti myötätuntoisesti tai jotain ja tuumasi että, nooh hänen kaappi on joka tapauksessa viikon päästä taas siistimpi. (Henkselit paukkuivat muuten tässä kohtaa jo aika vaisusti.)
Väittää muka tuntevansa frouvansa..

Valitettavasti hän taisi olla siinä ihan oikeassa. (Piilotin henkselit kaapin perälle.)

Kaappien raivaus on edennyt jo puoleen väliin taloa, ja en kehtaa edes kertoa kuinka paljon on jätesäkkirullaa kulutettu. Nyt oon vaan siivonnut niin isolla kädellä, että sisäinen hamstraajani vaikeroi tuskissaan, mutta olen päättänyt että mitään ylimääräistä roinaa ei uuteen kotiin viedä! Joten roskalavalle on tullut täyttöä ja kirppisosastolle myös kunhan raivaus on suoritettu loppuun.

Tänään en ennätä kyllä raivata enää, saan nimittäin yhden pikkupalleron hoitoon, ai että mikä mussukka <3

4 kommenttia:

  1. Sama homma ollut käynnissä täälläkin. Kirppikselle,uffelle ja roskiin raahattu ylimääräistä kamaa.

    VastaaPoista
  2. Oi ei. Mä oon yrittänyt lykätä tota, oon siivonnut kaikkea muuta paitsi vaatekaappeja, oikein hirvittää aloittaa kun tietää miten loputon projekti se on kun ei ovet tahdo mennä kiinni enää ja lastenkin kaapeissa on varmaan ties mitä mikä ei mahdu päälle. Kiva toi vaatenaulakko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sit on taas niin huippu fiilis kun homma on tehty, vähä aikaa ainakin :D

      Tuo vaaterekki on ihan huippu! Lunastin sen loma-asunto messuilta, mieheni silloisen työpaikan tekemästä mökistä messujen jälkeen :)
      Huippu ostos jota en oo katunu päivääkään!

      Poista