lauantai 23. maaliskuuta 2013

Turkinpippuri-muffinssit


Tervehdys!

Jos sun kaapista löytyy turkinpippuri crushia, salmiakkisuklaata, FloraVispiä ja kaikkea muuta kivaa, niin näitä ehtii vielä tekaista iltapalaksi. Mä pesin jo hampaat.

Mun kaapista ei yleensä löydy kun vähän jauhoja, eli jos aion leipoa, täytyy lähteä ekaks kauppaan.
Niin ja sitte vielä uudestaan kauppaan, kun ei ollutkaan vuokia.
Ja sitten vielä leivinjauhekin oli loppu, joten lopetan leipomisen sitten siihen.

Mulla oli vaatekutsut tässä taannoin ja tupa täynnä ystäviä.
Kutsut on niin kiva tekosyy väsätä herkkuja. Pitäähän sitä nyt jotain pientä, ettei kaverin tarvi kipsan kautta ajaa kotiin.

Mulla oli tähän joku ohjekin, mutta en tiiä onko enää.
Katoin vähän netistä ja omasta päästä ja omista leivontaohjeista.
Eli periaatteessa perus muffinssitaikinaan lisäsin kaakaota ja melkein koko pussin turkkarimurua ja joka torttuun palan suklaata. Paistoin ja jäähdytin ja pursotin ihan vain kermaa päälle.
Erinomaisia herkkuja salmiakin ystäville, kuten minulle!
Miten niin oma Mansikki ojassa?

3 kommenttia:

  1. Voi harmi kun en päässy maistamaan...! ei varmasti ollu pahoja! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä lupaan tehdä johonki pirskeisiin seuraavan kerran näitä :)

      Poista
  2. onneks on kauppa lähellä,ei tulis eestaas ajelua tehtyä jauhojen takia,jos kauppa ois kauempana...

    VastaaPoista