maanantai 23. syyskuuta 2019

Uusi alku


 


Ihan huikeaa. Ihan hullua!
Minä, siis minä ihan itte, oon täällä taas. Kahden vuoden blogitauko on nyt ohi. Vitsit miten siistiä.
Mua oikeasti ihan jännittää. Vähän kädet tärisee ja rinnassa tuntuu sellainen outo väristys (googletin: saattaa myös olla sydänkohtaus).
Mitä tämän kahden vuoden aikana on tapahtunutkaan täällä meillä, piilossa blogilta, toki teistä moni varmasti mukana instan kautta meidän elämässä, mutta silti.

Tuleekohan tänne enää ketään?
Lukeeko kukaan enää blogeja?
Jaksaako kukaan mun juttuja enää?
Onko ilkeilijät heti liikenteessä?
Onko kellään ollu mua ikävä kun mulla ollut teitä monia ikävä!
Keksinkö tarpeeksi viihdyttävää ja mielenkiintoista juteltavaa?
Mitä just sinä haluaisit kuulla ja nähdä? 

Tervetuloa uudelle matkalle mun kanssa! 
-Salla 


46 kommenttia:

  1. Ehdottomasti seuraan ja luen mielellään sun juttuja! 😍 Huippua Salla! ❤️

    VastaaPoista
  2. Silloin tällöin käyny kurkkimassa josko olisit palannut. Hetken instassa seuranneena nyt huomasin tän. Huippua, kirjoita usein!💕

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava että oot löytäny mut, tervetuloa mukaan 😊👍

      Poista
  3. Ja minä pitkästä aikaa (sairaana on aikaa) tulin katsomaan kirjoittaako joku vielä blogeja. Kiva kun kirjoitat taas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin mietin, kirjoittaako joku vielä blogia 😄 totesin, että minä ainakin nyt kirjoitan. Eri asia sitten lukeeko kukaan, mutta toisaalta kirjoittaminen on mun vahvuus ilmaista itseäni joten mikä ettei 😊

      Poista
  4. On ollut ikävä 😀

    VastaaPoista
  5. Minulla on ollut sua ja sun tekstejä ikävä! Parasta kun aloitit taas, kiitos!! Innolla luen taas juttuja mistä vain. :)
    T. Vakkarilukijasi

    VastaaPoista
  6. Ihan mahtavaa kun oot takasin!!!
    Huippua, huippua!!
    Jaksan todellakin lukea, oon seurannut sua instassa sen jälkeen kun blogi jäi tauolle.
    T. Sanniska/äiti kolmelle

    VastaaPoista
  7. Oon niin messissä! Jos tämä on sinulle mielekäs tapa purkaa luovuuttasi, oon pelkästään iloinen, että pääsen mukaan siitä nauttimaan seuraamalla blogiasi! Odotan jo innolla,kuinka ajoittain saan ihan ääneen itsekseen nauraa, kun niin hauskasti ja elävästi asiasi ilmaiset. Että antaa palaa vaan! Heppajuttuja ja arjen komiikkaa oottelen ainakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti mun huumori ei ole kuollut tässä parin vuoden aikana 🤭 ehkä kuivunut ainankin 😂

      Poista
  8. Täällä ihan uusi lukija! 🙋‍♀️ Itse tykkään näistä perinteisistä blogeista ja jään innolla seuraamaan. Eniten odotan teidän arjesta postauksia 😊

    VastaaPoista
  9. Kiva kun aloit kirjottaan taas 😍

    VastaaPoista
  10. Jes, wau, ihanaa, että tulit takas. Olen odottanut että jos vielä palaat kuitenkin. 😍 Kiinnostaa tavallinen arki, työ ja jos haluat kertoa omasta sairaudesta. Jos sulla on hyviä simppeleitä ruoka/leivonta ohjeita niin jakoon tottakai.
    Lämpimästä tervetuloa takaisin❣️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan huikeeta että niin moni teistä on mua vartonut 🥰

      Poista
  11. On ollut ikävä! Monesti harmitellut sun lopettamista kun ois niin kivaa lukea enemmänkin sun juttuja. :)

    VastaaPoista
  12. Hei! Kiva jos nyt jatkat tätä blogia 😊 itse en tykkää tästä muutoksesta että yhä yseampi lopettaa bloggaukset ja korvaa sen instaa päivittämällä. Insta on niin täynnä kaikkea että sinne helposti hukkuu monet seurattavat (ok, ehkä seueattavia on sitten liikaa 😃). Kun työpäivän jälkeen on stooreja pitkä liuta, tulee ne herkästi vain näpyteltyä läpi, tai ei ole korvanappeja hollilla joten sitten katsellaan stoorit äänettömällä. Lisäks kuvatulvassa menee helposti monet jutut ohi.. Tämmöset blogit on semmonen paikka minne klikkaa itsensä ja pystyy keskeytystenkin kanssa lukea postaukset kun ne eivät minnekään tulviin häviä! Iso peukku tälle👍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä pointti sulla 👍 se on ihan totta, Insta on helppo mutta toisaalta just kiireinen, selaat äkkiä kuvia, vähän tykkäät vähän svaippaat äkkiä menemään eikä välttämättä mistään saa oikein kiinni!

      Poista
  13. Jee, ihanaa! Mulla ollu ikävä sun kirjotuksia normilapsiperhearjesta ( kaamee sana😆). Osaat nii hyvin sanoittaa sitä ja löydät huumoria kurjistakin tilanteista.😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Normilapsiperhearkea 👍😅 sitähän täällä!

      Poista
  14. Luin silloin 2v sitten sun blogia ja viimeisen postauksen jälkeen ajattelin että no höh, taas yksi hyvä blogi vähemmän ja poistin sen puhelimen netin kirjainmerkeistä. Nyt lisään sen kyllä heti sinne uudestaan ja blogisi herää jälleen eloon 😁 mielellään luen ihan tavallisesta arjesta, sun mietteitä, iloja suruja .. neljän pienen äitinä mua ehkä kiinnostaa paljon myös "Miten selvitä arjen haasteista lasten kanssa" - tyyliset jutut, mutta toki kaikki muukin 😊 jään kyllä seuraan nyt.. 😘 - Terhi

    VastaaPoista
  15. Voi miten ihanaa! ❤

    Tervetuloa takaisin, sinua on kaivattu!

    Terkuin,
    Elina

    VastaaPoista
  16. Huippua että jatkat blogia. Sillon kun kaks vuotta sitten lopetit ajattelin että harmi kun yks hyvä blogi taas lopettaa. Täällä siis myös yksi joka on seurannut instassa mutta tosi iloinen blogin jatkumisesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti nyt motivaatiota taas riittää jatkamaan pitkään 😊

      Poista
  17. Ihan parasta kun tulit takas, sun elämänmakuista blogia on niin mukava lukea. Uusia juttuja innolla odottelen 😍
    T. Kaima ja pikkuserkku 😉

    VastaaPoista
  18. Onpas mukavaa lukea taas juttujasi! Tässä omassa arjessa kun meinaa välillä olla ne omat aarteet hukassa, ja somessa usein niin siloteltua, että on virkistävää lukea siitä miten pieniä ne arjen ilot voi olla. Puhumattakaan siitä että saa lukea välillä rehellisiä ja elämänmakuisia juttuja niistä elämän ei niin iloisista asioista. Lyhyesti sanottuna siis, luen ja olen ikävöinyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä täälläkin toisinaan saa niitä oman elämän aarteita kaivaa ja syvältä, mutta aina sen tsempin saa jostain kaivettua 😊

      Poista
  19. Ihanaa, että jatkat taas. Sun huumorilla kirjoitetut jutut arjesta on huippua ja parasta vertaistukea!

    VastaaPoista
  20. Tää oli kyllä kiva uutinen; mukava ku jatkat taas kirjottelua!☺️
    Ite olin kans harmittelijoiden joukossa, ku lopetit, eli vakkarilukijaksi vois kai sanoa.😄
    Kivaa syksyä sulle ja teidän poppoolle!

    VastaaPoista