tiistai 17. syyskuuta 2013

Yogapantsit pikkuväelle




Minä se en kuulkaa kyllästy hehkuttamaan näitä pöksyjä.

Omani ovat ihan lempparit, siispä tilaukseen lähti kahdelle nuorimmalle nää päntsit myös.
Ajattelin syksyn mallistoa selatessani (me&i siis), että nojoo eipä oikein oo mitään mikä iskee.
Siis tiedättekö sen tunteen, kun oot ihan yber-varma siitä, että tälläkertaa et tilaa ehkä mitään!
Mutta sitten..niin, sitten kun se esittelijä raahasi sen rekin tupaan ja esitteli ja pisti parastaan, niin mietin kuka ihme se heppu oli joka ajatteli eilen meikäläisen aivoilla?

Pojan puin minä, neiti puki itse itsensä.
Ehkä nämä ceriset yogat eivät anna parastaan sini-puna-keltaisen asustuksen kanssa, mutta minkäs teet kun lempparit pitää saada kaikki kerralla päälle?
Oikeasti, jos koko komeus olisi mennyt läpi, kuvassa olisi myös hellokitty-teeppari (helisimen päällä ofcourse) ja Nokian siniset kumpparit.

Tajunnan räjäyttävää stailausta, sanon mä.

2 kommenttia:

  1. iik,niinköhän käy mulleki:)Ens torstaina ois kutsut,kahen vaiheilla oon lähenkö?Siskoni on myyjänä,pitäsköhän uhalla varata kuitenki kutsut:P ku ens torstai taitaa jäädä väliin,7-luokan vanhempain-illan takia...
    ihania nuo ovat,mulla itellä yhet käytössä ja tykkään....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä ei lapset enää muusta puhukaan :) näähän on jo varsinainen ilmiö! Vähän tyyriitähän nää on, mutta omani ovat olleet kovassa käytössä ja pesussa eivätkä oo menny mikskään! Kiva nähä miten kestävät muksujen käytössä. Ei muutaku kutsut varaamaan :)

      Poista