sunnuntai 20. joulukuuta 2015

20. joulukuuta


Ei hyvä päivä. Migreenipäivä.

14 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Niin on :( koko päivä pilalla! Mulla kun se tahtoo mennä koko päivä sairastaessa jos sattuu päätä särkemään! Viimeksi 1,5v sitten ollut kunnon migreeni päällä, enkä olisi sitä kyllä toivonut tänäänkään..

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos, nyt jo töissä ja oikein hyvä fiilis :)

      Poista
  3. Kaipasinkin sinua kuorossa, katsoin, että missäsä Salla! Ajattelin, että lapset sairastuneet. Migreeni. On ikävä juttu, kutta onneksi menee sitten ohi. Hyvää Joulua Mäntytielle🎶❄️💩

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua harmitti niin paljon kun en päässyt :( olisin niin mielelläni laulanut mukana :) sattui kyllä niin huonoon saumaan! Kiva että mua joku kaipasi ;)

      Poista
  4. Jospa tänään olisi jo parempi päivä! <3

    Migreeni on kurjaakin kurjempi kaveri ja iskee yleensä just silloin, kun vähiten toivoo. Oletko nukkunut lyhyitä öitä vai mikä vaikuttaa kohtaukseen? Mulla tulee heti, jos menee unirytmi huonoksi, juon liian vähän tai matkustan. Sinänsä harmillista, että moni reissu menee pilalle kaamean pääkivun takia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä täällä ollaan ihan iskussa jo :) töissä tauolla!
      Kyllä mulla tuo pääkoppa reagoi ensimmäisenä jos on jotain normaalista poikkeavaa.. Ärsyttävää, mutta minkäs sille ihminen mitään voi :)

      Poista
  5. Migreeni on kyllä viheliäinen vaiva. Mulla ei oo todettu migreeniä, mutta sillon tällön iskee kamala päänsärky, jonka aikana näkyy valovälähdyksiä näkökentässä. Sillon tekee aina mieli mennä pimeään huoneeseen hiljaisuuteen nukkumaan, mutta valitettavan harvoin semmonen lapsiperheessä onnistuu ;) Kommenttien perusteella oot iskussa jälleen, mukavaa jouluviikkoa teille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mullakaan oo koskaan diagnosoitu, mutta kyllä se migreenin oireisiin täsmää tämä silloin tällöin oleva kova päänsärky ja joskus jopa oksentelu!
      Näköhäiriöitä on ollut tasan kerran ennen migreeniä..
      Mulla tosi monesti sillai salakavalasti tulee, ei huomaakaan kun yhtäkkiä on jo tosi kipeä pää ja sitten onkin jo myöhäistä :/

      Nyt jo voimissani oon :) 12h työpäivä takana ;)

      Poista
  6. Ootko kokeillu piparminttuöljyä migreeniin? Ainakin jonkunlaiseen pääkipuun olen kuullut sen auttaneen. :)
    Ihanaa Joulua teille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo koittanut, sitä kyllä on kaapissa! Musta tuntuu että minäkin oon tuon kuullu, että se auttais. Jos pystyy haistella sitä ettei oksenna :D

      Poista